Вы находитесь здесь: Главная > Цивільне право і цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право > Титаренко А.В. Правове регулювання недобросовісної реклами в фармацевтичній сфері

Титаренко А.В. Правове регулювання недобросовісної реклами в фармацевтичній сфері

У статті досліджено сутність поняття механізму регулювання реклами лікарських засобів.. Приділена увага дослідженням науковців у цій галузі. Було доведено, що оскільки рекламна діяльність є однією із складових комплексу маркетингу щодо просування фармацевтичних товарів на фармацевтичний ринок, то встановлення та знання чітких законодавчих норм проведення рекламних заходів для всіх груп товарів аптечного асортименту є необхідним для учасників фармацевтичного ринку.

Ключові слова: господарська діяльність, фармацевтична сфера, лікарські засоби, регулювання, захист від недобросовісної конкуренції, реклама.

Відкрити статтю>>>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Комментарии закрыты.