Вы находитесь здесь: Главная > Цивільне право і цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право > Харченко О.С. Комерційне використання пародій на торговельні марки: порівняльно-правовий аспект

Харченко О.С. Комерційне використання пародій на торговельні марки: порівняльно-правовий аспект

У публікації здійснено комплексний порівняльно-правовий аналіз основних підходів щодо правового режиму використання пародій на торговельні марки на основі дослідження положень нормативно-правових актів та судової практики України та зарубіжних держав. Здійснено класифікацію випадків комерційного використання пародій на торговельну марку та визначено умови допустимого використання позначення – пародії.

Ключові слова: пародія, торговельна марка, знак для товарів і послуг.

Відкрити статтю>>>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Комментарии закрыты.