Вы находитесь здесь: Главная > Теорія та історія держави і права; історія політичних і правових учень > Тунтула А.С., Виноградов А.К. Гендерная парадигма образовательного комплекса

Тунтула А.С., Виноградов А.К. Гендерная парадигма образовательного комплекса

Викладені інноваційні основи гендерної парадигми освітянського комплексу. Запропоновано гендерпорушення поділяти на ерпесексуальні, нан-ерпесексуальні і полісексуальні кримінальні та інші правопорушення, гендерпредикатні і гендервіктимні діяння та гендерзловживання. У контексті гендервіктимних діянь сформульовано поняття клозмінімізації. Розкрита сутність викривача гендерпорушень та повідомлення про гендерпорушення, а також процедури попередження, виявлення, припинення, розкриття та іншого подолання гендерпорушень в освітянській діяльності.

Ключові слова: гендерпорушення, ерпесексуальне і нан-ерпесексуальне правопорушення, гендервіктимне і гендерпредикатне діяння, гендерне зловживання, клозмінімізація.

Відкрити статтю>>>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Комментарии закрыты.